Thursday, April 28, 2011

DAKU KEMBALI...

Aku Kembali....

Aku kembali...memula tak suke guna aku-aku nie tp klu ekot trend blog mmg kne gune bahasa ganti nama aku...so kat ni tuk tak nmpk sgt rude aku tu jd la ak je ek...

Harus la ak membuat comeback...sb kwn2 ak sume da active blog...tp cm bese ak dilema mencarik font2 yg menarik, template yg haavogue dri kwn ak si putribongsu tu (ala tau die ngah bace ni...sb die suh cpat post)...

So pasni ak citer kat korang isi alam nie...perjalanan ak sebagai seorang hamba yang sgt mencintai Maha Penciptanya, Allah S.W.T....seorang anak yang sentiase memerlukan keluarganya disisinya.... seorang isteri yang sgt menyayangi...menyayangi suaminya.... seorang ibu yang mengasihi anak nya...seorang kawan yang rindu pada kawan2 nya...seorang alaaaaaaaaaa byk la....

Ok korang, ni dlu ek...da nak maghrib nie.... .

2 comments: